מצודה – פתרונות דיגיטל

 

"מצודה-פתרונות דיגיטליים"  הינה החטיבה האחראית על עולם המדיה הדיגיטלי של קבוצה . נכון להיום אחראית חטיבה זו על שלושת המהדורות הדיגיטאליות של העיתונים , הפקת Newsletters, שלושה אתרי פייסבוק (אחד לכל כתב עת) , "יומן אירועים" הכולל מועדים של מירב אירועי האבטחה והחירום בארץ ובעולם , קטלוג מוצרים ושירותים לעולם האבטחה והחירום ולאחרונה גם להפעלתו של  "פורטל קשת מצודה" – פורטל המדיה היחיד בישראל לעולם תוכן זה הכולל את כלל המדיות של הקבוצה .

פרסום במדיה הדיגיטאלית : שוק הפרסום באינטרנט גדל מדי שנה כאשר שוק הפרסום המקוון הסתכם בשנת 2016 ב-800 מיליון דולר.  אומדנים מראים כי הוצאות הפרסום המקוון של חברות הישראליות בתחום האבטחה והחירום נעים בין 80 ל-130 מליון ₪ בשנה. "מצודה פתרונות דיגיטל " מציעה ללקוחותיה מגוון רחב ביותר של אפשרויות פרסום מקוון בכלל הפלטפורמות הדיגיטאליות שצוינו לעיל . פרסום זה בשונה מפרסום במדיה הישנה הינו מדויק ומדיד ומוכיח עצמו בכל פעם מחדש.

 

"טרפיק ממוקד הוא כל הסיפור" – תנועת גולשים גדולה היא שם המשחק אך תנועת גולשים ממוקדת היא הערבובה להצלחה . ערוצי המדיה של מצודה מספקים לך בידיוק את זה . אלפי כניסות של בעלי עיניין אשר מהם יבוא הלקוח הבא שלכם.

 

מצודה פתרונות וידאו :

לאיש כבר אין ספק – המדיה נמצאת בכל מקום ונגישה לכל אחד. אלא שעכשיו עם ההתפתחות הטכנולוגית היא לא רק נמצאת בכל מקום היא גם משפיעה על ההתרחשות. הווידאו – כמדיה נפרדת הפך לכלי חדשותי, בידורי, שיווקי, לימודי המוביל בעולם- קצר תמציתי ומובן לכל..

אנחנו כבר לא מחכים למהדורת החדשות בערב על מנת להתעדכן, אלא מקבלים את התמונות, הקולות וההתרחשות מיידית למחשב הנייד, לטאבלט ובעיקר לסלולר ואין כמו סרטון וידאו קצר להעברת המסר .

בעולם האבטחה, הביטחון וה-Defense – ענף שמטבעו מגיב ראשון להתרחשות, רגיש לכל דרמה ושינוי, המדיה אולי יותר מכל מקום אחר הפכה לחלק מכללי המשחק. אין חמ"ל שלא עוקב אחר החדשות, אחר כל דיווח, אין ארגון שלא לומד את התקשורת, מה ניתן לדלות ממנה וכיצד אפשר לעשות בה שימוש. הוידאו הפך לאמצעי ומטרה גם יחד, בעיקר בעת חירום.

בעת שיגרה, משמש עולם הוידאו כמקדם מטרות, אינטרסים, מכירות ושיווק. Metzuda- TV – מציע ללקוחותו את הבמה האידאלית למימוש צרכים אילו .  Metzuda- TV מרכז תחת קורת גג אחת מגוון מגוון פתרונות :

  • סרטי תדמית לחברה
  • סיקור מוצרים ושירותים
  • כתבות עיתונאיות לערוצי חדשות
  • ראיונות עם מומחי תוכן ושיווק
  • סיקור כנסים ותערוכת ועוד

 

מדוע לפרסם פרסום מקוון בערוצי מצודה פתרונות דיגיטל  ?

  1. להלו מס' נתונים סטאטיסטים :
    1. 78% מכלל הציבור צופה אחת לשבוע בסרטוני וידיו 55% צופה מידי יום.
    2. פרסום באמצעות סרטון וידאו יעיל פי 6 מכל אמצעי פרסום אחר ((b2bmarketing.net)
    3. עד שנת 2020 מעל 90% מתקציב הפרסום יושקע באמצעים חזותיים.
    4. חברת סיסקו פרסמה תחזית שעד שנת 2018 65% ממשתמשי האינטרנט יתמקדו בסרטוני וידאו , פי חמישה מכל מדיה אינטרנטית אחרת.
    5. 70% מרשימת 100 הכותרים המבוקשים ביותר בגוגל לשנת 2016 היו סרטוני וידאו.
    6. 82% מאתרי השיווק כוללים סרטוני וידאו .
  2. מאגר הנתונים הגדול בישראל לעולם האבטחה והחירום: לקבוצת קשת מצודה מאגר כתובות של קרוב ל 20,000 בעלי תפקידים ובהם : גורמי הרגולציה – משטרה , שרות ביטחון כללי, משרד לביטחון הפנים , אגף כלי ירייה ,מלמ"ב , צה"ל ועוד. רשימת בעלי התפקידים בתחום האבטחה כוללת : מנהלי אבטחה , חברות אבטחה , חברות מוקד , בעלי רישיון מיוחד , בתי ספר להכשרה , מכללות מדריכים, יועצים , אינטגרטורים, מתקינים, סוקרים , יצרנים, יבואנים ויצואנים . 

בתחום החירום כוללת הרשימה את אנשי רשות החירום הלאומית , פיקוד העורף, המשרד   לביטחון הפנים, משרד הפנים , רשויות מקומיות , רשות הכבאות, מחלקת החירום במ"י , מד"א , יחידות החילוץ וההצלה , זאק"א ומעל 6700 מנהלי חירום .  

קשת מלאה של ערוצי שיווק ופרסום: "מצודה פתרונות דיגטליים מתקדים"  הינה חטיבה בקבוצת "קשת מצודה" חברת המדיה הגדולה בישראל לעולם האבטחה והחירום. הקבוצה מעמידה לרשות לקוחותיה מגוון רחב של אמצעי פרסום ושיווק החל ממתן חסויות בכנסים אותם מפיקה החברה עבור לתערוכות וימי עיון דרך פרסום בשלושת כתבי העת המגיעים ללמעלה  מ 20,000 אינשי מקצוע ערוצי פייסבוק , אתרי אינטרנט ועוד